Sarah Marshall

Traducció del català i castellà a l'anglès

Revisió i edició de texts en anglès
TESTIMONIS

Articles

Com planificar una pàgina web efectiva

Que és una bona pàgina web?

Un lloc web hauria de potenciar la seva imatge comercial.

Hauria de ser una eina visual i dinàmica per que els clients puguin visitar, conèixer el seu negoci, servei o projecte i posar-se en contacte amb vostè.  

Una manera de notificar als clients, actualitzacions dels seus productes o serveis, canvis en el seu negoci i informació del seu camp d’habilitats.

Una eina per afegir valor al servei dels seus clients.

Una manera de mostrar referències i testimonials per que els seus clients puguin confiar en el seu servei.

Una declaració dels avantatges que tindran els seus clientes al treballar amb vostè.

Preparar el contingut per un públic objectiu

Un bon contingut web hauria d’estar escrit i dirigit al seu públic objectiu.
Pensa en:

  • qui llegirà la pàgina – clients actuals o clients potencials, altres persones de la mateixa professió, etc.;
  • com es beneficiaran del vostre servei – que pot fer el vostre servei per ells;
  • que han de saber. Com mostrar i expressar-ho.

Organitzar el contingut

Pensar en el contingut de cada pàgina i quin nombre de pàgines hauria de tenir.
Sempre es pot afegir més pàgines i contingut després. 
Cada pàgina ha de ser clara i el més simple possible.

Text

Escriure un text rellevant, concís i clar amb paràgrafs curts.
Incloure títols pel tema de cada paràgraf i pàgina.
Utilitzar llistes i vinyetes per trencar el text.

Identificar el servei amb claredat i repeteix frases claus que descriuen el servei en poques paraules. Emfatitzar els serveis claus i les especialitats que fan que destaqui d’altres proveïdors. Quant més específiques que siguin les seves frases claus sobre la seva proposta única de venda, més possibilitats té el seu lloc web de ser visible per les persones que vostè desitja que la trobi.

Fer servir aquestes tècniques ajudarà a guiar als visitants. També ajuda als cercadors a reconèixer els temes de cada pàgina i els seus serveis claus. Això augmenta les possibilitats d’aparèixer proper al principi de les llistes de les recerques.

Imatges

Cada pàgina hauria de tenir imatges amb un impacte visual. Si el negoci disposa d'un logo, és vàlid com una imatge. Lliura les imatges en format .gif, .png o .jpg així que les pàgines es carreguin ràpid.

Un fotògraf professional ens proporcionarà una millor imatge. Un dissenyador gràfic i alguns dissenyadors web també poden dissenyar imatges encara que no siguin fotògrafs.

Mantenir les imatges per cada tema de la mateixa mida, si és possible, ja que ajudarà en el procés de disseny.

Colors

Pensar en els colors que voldria tenir. Potser voldria utilitzar els colors del seu logo. És bona idea tenir al voltant de 5 o 6 colors per la pàgina web pels textos, els enllaços, els marges, imatges de fons i barres de navegació. Per inspiració en paletes de colors per pàgines web, visita Colour Lovers.

 

Tornar a pàgina principal d'Articles