Sarah Marshall

Traducció del català i castellà a l'anglès

Revisió i edició de texts en anglès
TESTIMONIS

Articles

L'ús de les xarxes socials 

Com ajuden en el seu negoci o servei?

Podria ser que fos un aficionat a les noves tecnologies de les xarxes socials com ara Twitter, LinkedIn, Google+ i Facebook. S’han d’utilitzar en el seu espai web sols després d’un anàlisi profund del seu propòsit, manteniment i efecte pel seu negoci.

Abans d’incloure’ls en el seu espai web, escriure tüits o actualitzar el perfil en Facebook, pensi en el següent:

  • Existeixen actualitzacions periòdiques dels quals els seus clients puguin beneficiar-se?
  • Qui serà el responsable de la redacció, actualització o enviament de la informació?
  • Quin contingut inclouria en les xarxes socials i amb quina freqüència?
  • El contingut serà el mateix en cadascuna de les diferents xarxes?
  • Aquestes tecnologies contribueixen al seu servei, augmenten les vendes o milloren la seva imatge?
  • Que és el que els seus clients volen saber i que és el que necessiten saber?
  • Es pot atraure nous clients a través d'aquestes tecnologies? Com?

Plantejar-se una pregunta clau

Amb quina freqüència utilitza vostè aquestes tecnologies i quin és el propòsit del seu ús?

Si pensem en les limitacions del seu propi temps podrà ajudar-li a comprendre que els seus clients i visitants voldran una informació clara i amb qualitat.

Pensant en els patrons de compra o l’ús dels seus serveis podria ajudar-li a identificar com utilitzar les xarxes socials per afegir un valor real al seu negoci i als seus clients. 

Abans de fer ús de Twitter, Facebook, Google+ o LinkedIn, planegi l’ús de com ho faria, igual que ho faria amb qualsevol altra eina de màrqueting.

Si s'opta per fer ús de les tecnologies, no oblidi de comprovar la seva funcionalitat i fer un seguiment de com les estan utilitzant els seus clients. Així, els seus visitants aprendran a confiar que rebran la informació com i quan ho esperen.

Consideracions finals

El desitg d'informar el referent a vostè i el seu negoci pot ser diferent que el que els seus visitants o seguidors volen o necessiten saber. Donant-los un cop de mà, comportarà una ajuda al seu negoci.

Invertir el temps en les xarxes socials depenent del valor que tinguin per la seva empresa.

 

Tornar a pàgina principal d'Articles