Sarah Marshall

Traducció del català i castellà a l'anglès

Revisió i edició de texts en anglès
TESTIMONIS

Articles

Com mesurar el valor o l’èxit de la seva pàgina web

Convertir una pàgina web en un bé autèntic

Sempre ha desitjat una pàgina web i ja la té. I ara que?
El seu espai web ha d’ajudar-li en el seu negoci. Com ho pot saber?
Faci un seguiment de les seves visites. Què implica això en la seva estratègia de màrqueting?

L'objectiu de la seva pàgina web és fer que sigui una veritable avantatge pel seu negoci o servei. Estableixi unes proves regulars del seu rendiment i apliqui la informació que reculli per obtenir resultats mesurables en el seu negoci.

Aquestes accions les poden realitzar les següents persones:

  • El seu dissenyador web, que pot incloure en el seu espai web alguns aspectes descrits més a baix per recollir informació sobre client.
  • Un expert en SEO si el posicionament en buscadors és clau per les seves ventes.
  • El seu departament de màrqueting pot influir directament en la distribució del pressupost per la publicitat.
  • Vostè mateix, si és vostè el propietari d’un negoci petit o el responsable pel pressupost per la publicitat.

Pot ser també una combinació d’aquestes persones amb la informació resumida en un informe per optimitzar el benefici i minimitzar el temps invertit en aquests anàlisi. No obstant això, una persona hauria de ser la responsable de recollir la informació i suggerir o implementar estratègies de màrqueting conseqüents.

En qualsevol cas hauria de prestar interès en el rendiment i l’efecte en el seu negoci que té el seu espai web, així com la percepció del client de la seva empresa.

Alguns consells

Analitzar visites individuals i les ventes que provenen de l’espai web per mesurar el creixement de la seva base de clients. Les visites totals poden ser interessants però és el negoci generat que paga les factures. No s’obsessioni sols amb els nombres, observi’l amb el propòsit de millorar la seva imatge i la utilitat del seu espai web.

Avaluar el negoci nou generat a través de l’espai web e incloure una enquesta per nous clients per esbrinar com van descobrir l’espai web. Per exemple, mitjançant una recerca en Google, un altre directori digital, un anunci (quin?), una recomanació o un altre font. Això li ajudarà a identificar l’efectivitat de la seva publicitat i així influir en la seva estratègia de màrqueting.

Supervisar com els clients utilitzen l’espai web (si ho fan). Si no, per què no? Vostè guanya més vendes degut a l’espai web? Estalvia temps i recursos perquè en l’espai web hi ha informació rellevant i útil? Els clients i visitants estan satisfets amb la funcionalitat, accessibilitat, utilitat i estètica de l’espai web?

Mesurar l’ús de l’espai web en termes quantitatius i qualitatius rellevants pel seu negoci. Utilitzar estadístiques amb finalitat de poder efectuar veritables canvis en el seu negoci o la seva pàgina web. Utilitzi el seu espai web per millorar la seva imatge d’una marca, el seu servei i l’experiència dels seus clients.

 

Tornar a pàgina principal d'Articles